tisdag 7 september 2010

En belöningsklänning

Mitt klädkonto har nog aldrig varit så lågt som under det senaste halvåret. Med svällande mage har det liksom inte varit någon idé att köpa nytt. Har jag köpt något har det varit second hand, men det mesta jag tryckt in mig i har varit gamla paltor som kommit fram ur garderobens mörkaste skrymslen, eller "fådda" kläder från f d preggoväninnor.

Häromdagen köpte jag en helt ny klänning på Indiska som jag ska ha sen när magen är väck. En belöningsklänning kan vi väl kalla det. Den blev riktigt fin när jag bytte knappar på den.

The last six months I hardly bought any new clothes for myself, due to my growing belly. The other day I got this brand new dress that I will treat myself to when the belly is no more.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad tycker du om mina inlägg? Kommentera gärna, kommentatorsfältet är öppet för alla. /Daisy