lördag 29 januari 2011

En präktig klänning

Den kommande sommaren känns ännu så långt borta, men när den väl är här ska jag svassa runt i den här klänningen som jag fyndade på en loppis i Kristianopel förra sommaren. Då var jag gravid och kunde inte ha den. Nu sitter den som en smäck. Ihop med systerskorna gör den att jag ser synnerligen kristen och präktig ut. Det bjuder jag på.

I got this dress last summer but couldn´t wear it at the time because of pregnancy. This summer I know it will be my favourite.

3 kommentarer:

  1. klänningen är fabulös och skorna likaså. och de där fynden du skrev om här nedan...gör mig lite smått grön av avund. kanske på ett snällt sätt för avund har så ful klang...men HUR GÖR FOLK NÄR DE HITTAR SÅNT DÄR!!!!!! VAR!!! VAR HITTAR MAN ENS DE DÄR FÖRBASKADE CONTAINRARNA??? aaaaaaaa!!! Sådär ja. så ja. det blir bra. Kram

    SvaraRadera

Hej! Vad tycker du om mina inlägg? Kommentera gärna, kommentatorsfältet är öppet för alla. /Daisy