lördag 24 april 2010

Sterners och Alstrida

Mina nya skor har kommit! De röda av märke Sterners är underbara, de grå Alstrida får jag bara med nöd och näppe på mig. Hålet där foten ska i är konstigt underdimensionerat. Men med lite våld går det och när de väl är på passar de perfekt. Tänk att de är någonstans runt 70 år gamla men att jag ändå är den första att använda dem! Hur coolt är inte det?


Skorna är köpta från Hemlängtan.

My new shoes have arrived! The red ones are wonderful, the grey ones fit only with a bit of violence. Both pairs are some 70 years old, but I am still the first one to wear them. That´s pretty amazing don´t you think?

2 kommentarer:

  1. Supercoolt är det! Ska kolla länken. Hade flera par såna där gamla nya skor för länge sen. Kanske dags för det igen?

    SvaraRadera

Hej! Vad tycker du om mina inlägg? Kommentera gärna, kommentatorsfältet är öppet för alla. /Daisy