torsdag 15 april 2010

Lägenhetsletning och vardagsbestyr


Vi letar större lägenhet. 52 kvadratmeter på fjärde våningen utan vare sig hiss eller barnvagnsplats i porten - värre har väl folk klarat av, men vi är inte så sugna på att utsätta oss för den prövningen.

Det är väl mest det livet kretsar kring just nu, förutom jobb och vardagsbestyr. Det är glest mellan loppisrundorna och besöken i bloggosfären. Igår lade jag dock labbarna på två par himskans fina new-old-stock 40-talsskor via Mtina, som håller korpgluggarna öppna för de bästa fynden. Så fort de är i min hand, eller på min fot snarare, lovar jag bilder på underverken.

We are looking for a new and bigger apartment. That´s what my life revolves around right now, apart from the usual work and everyday stuff. Yesterday though, I bought myself two pairs of new-old-stock forties shoes thanks to Mtina. I will show pictures of them as soon as I got them, promise.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad tycker du om mina inlägg? Kommentera gärna, kommentatorsfältet är öppet för alla. /Daisy