onsdag 10 mars 2010

Sladden som sätter käppar i hjulet

Jag är lite ledsen för jag kan inte hitta vår kamerasladd, vilket innebär att jag inte kan ladda över några bilder till datorn för tillfället. Därav mitt torftiga bloggande. (Lite beror den låga bloggfrekvensen också på att jag just nu jobbar tokigt mycket.)

På lördag ska jag leta sladd på allvar och förhoppningsvis kan jag sedan visa vad jag handlade på Drömma i Göteborg förra helgen. Och kanske hur Borås tog sig ut en solig söndag i mars.

I can´t find the cord for my camera. Therefor no blogging for a few days.

2 kommentarer:

  1. Sitter här snällt och väntar på mera bilder och mera blogginlägg. Hoppas du mår bra i allt ändå. Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Tålamodet är den fattiges rikedom.

    SvaraRadera

Hej! Vad tycker du om mina inlägg? Kommentera gärna, kommentatorsfältet är öppet för alla. /Daisy