onsdag 20 januari 2010

Jag - performanceartisten

"Visit Värmland" at Lilith By Night
"Last year (2006) Anna and Kajsa (det är jag det - hon i röd peruk) did a performance as two girls from a provincial town who just happened to park their caravan in front of the Lilith space during Lilith by Night: Angelica & Stephanie. Eager to get to know everyone they met, they invited the audience in for a coffee or just to gossip for a while. The characters were so popular that we decided to invite them back with the caravan and all, and this year (2007) they ended up barbecueing with the audience in the yard, playing truth or dare and chatting the hours away with people inside – someone even nursed their baby in their safe haven. The performance lasted from 6 until midnight."

Det här är något av det roligaste och knäppaste jag gjort. Det började med att vi skulle vara någon slags loungevärdinnor på performancefestivalen, men när vi satte igång med förberedelserna gled vi snabbt in på de här två karaktärerna och vips så hade vi själva blivit PERFORMANCEARTISTER. Man kan säga att vi uppfann genren buskisperformance.

I helgen ska jag hänga med min sköna performancepartner och hitta på jävelskap. Yes!

This is one of the most fun and wierdest things I have ever done. I loved it. This upcoming weekend I will hang out with my performance partner. Yes!

5 kommentarer:

  1. En bra helg vankas med andra ord, nice.

    SvaraRadera
  2. Jag kommer i den lilla blå... /Slottsfrun

    SvaraRadera
  3. Spännande! Du får berätta...

    SvaraRadera
  4. Angelica å Stephanie sitter för evigt intatuerade i mitt hjärta! Heja! j

    SvaraRadera

Hej! Vad tycker du om mina inlägg? Kommentera gärna, kommentatorsfältet är öppet för alla. /Daisy