fredag 9 oktober 2009

Brunt som kanel

Efter att har varit i blond i evigheters evighet färgar jag just i denna stund håret brunt. Färgen heter mörkblond/kanel. Jag tycker den ser brun ut.

Det känns lite läskigt. Jag är extremt mesig när det kommer till färg. En gång i en högstadieperiod när jag ville vara lite punk så där, tonade jag håret illrött . Efter ett par veckor var håret orange, sen övergick det i rosa. Punk.

En annan gång hade jag blont ovanpå och brunt undertill, då i slutet på 90-talet när tvåfärgat var det hetaste heta. Fult som stryk. Tur att det inte finns särskilt många bildbevis från den tiden.

Nu är det alltså lätt brunt som gäller. Jag försöker tänka att det klädde Cameron Diaz som brukar vara blond. Nu är jag ju inte Cameron Diaz då, men det hjälper ändå lite.

Tio minuter till. Huga!

Today I am coloring my blonde hair brown. It´s a bit scary, so I´m trying to think of Cameron Diaz who looked great as a brunette, even though I don´t look anything like Cameron... Help!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad tycker du om mina inlägg? Kommentera gärna, kommentatorsfältet är öppet för alla. /Daisy