fredag 20 november 2009

Allra käraste vän

Nu ska jag iväg och möta den här lilla tjejen vid tåget. Hon ska vara hos mig över helgen. Jag har sett fram emot detta så länge! Vi ska hänga på stan, gå på loppis, på syntjunta, dricka vin, äta äppelkaka, bada kallbad och prata, prata, prata.

Sen åker hon till landet. Och så tänker vi mycket på varandra, pratar i telefon och längtar till nästa gång vi ses.

This sweet little girl is coming to visit me this weekend. We have so many plans, so little time. As soon as she leaves we start longing for the next time we get together.

2 kommentarer:

  1. Alla som vill kan kramas på Gustav Adolfs torg idag, lördag kl.17.00!
    Söt idé!
    Mina familjemedlemmar protesterar dock och blev nästan sura över tanken att jag skulle stå där och kramas...utan dem
    Ha en riktigt trevlig helg tillsammans med din vän
    Rebecka

    SvaraRadera
  2. Vilken bra idé. Jag tror säkert att du kommer ha lite kram kvar till din familj. Ha en fin helg!

    SvaraRadera

Hej! Vad tycker du om mina inlägg? Kommentera gärna, kommentatorsfältet är öppet för alla. /Daisy