onsdag 4 november 2009

Att göra en tavla

Rätt ofta när jag surfar runt, hittar jag hem där det hänger roliga, fina, finurliga tavlor på väggarna. Då tänker jag att "Så där ska jag också göra!" Men det gör jag ju aldrig. Jag är helt enkelt inte så pysslig som jag skulle vilja vara.

Här är några jag gillar:

Ett redan snyggt svartvitt foto blir ännu snyggare med en besticklåda. Från The Selby.

Ett annat fotocollage, hittat på Dos Family.

Nu till den gulliga avdelningen. Lapptäckstavlor finns i otaliga varianter, den här är hittad på Dos Family.

Den här sorten med tyg i brodyrramar är också poppis, hittad på Poppel.

HAHAHAHA! Hittad på The Selby.

Om du förresten inte varit inne på The Selby så är det dags nu. Snygga bilder från såna där irriterande kreativa och coola människors hem och arbetsplatser. Inga dussinlägenheter/studios precis.

These are some framed artworks that I want to try and make myself, but never get around to do.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad tycker du om mina inlägg? Kommentera gärna, kommentatorsfältet är öppet för alla. /Daisy