måndag 16 november 2009

Ett väldigt mysigt inlägg

Nu när det är kallt och framför allt mörkt, längtar jag efter ett riktigt mysigt hörn att krypa in i; ett sovrum som är murrigt, romantiskt, varmt och kurigt liksom. Inte svalt vitt och minimalistiskt, nej det går fetbort.

Det här är mitt drömsovrum just nu. Bilden kommer från Apartment Therapy.

Det här ser också mysigt ut (fast jag vill ha en bredare säng!). Som hämtat ut Guldlock och de tre björnarna. (Bild härifrån.)

Myyys... (Ska läsas med Mia och Klaras karaktär Gulletussans röst.) Fast kanske lite väl somrigt. (Bild härifrån.)

Sänghimmel är mysigt, ännu bättre blir det med inbyggda ljusslingor! (Oj, tappade bort var bilden kom ifrån... Förlåt!)

The snail and the cyclops vet banne mig hur man myser till det.

Bara för det fick ni en bild till från hennes fina lägenhet. Mysigt eller hur?

Some pictures of cosy bedrooms - just what I need when it´s this cold and dark.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad tycker du om mina inlägg? Kommentera gärna, kommentatorsfältet är öppet för alla. /Daisy